Papatyam02 Evet kızlar ıgneden sonra hıc akıntı yasamadan gebe kalan oldumı herkes yazıyor cok akıntım oldu dıe acaba bnm olmadımı dıye dusunuyorum
Pnrdrsn Papatyam02 ben de merak ediyorum bunu. Bende de iğne öncesi akıntı oldu. Aşılama oldum dün. Doktorum sızmaya başlamış dedi. Çatlıyor dedi ama dün bugün akıntı yok. Eve gelince oldu biraz bı daha olmadı
Pnrdrsn Papatyam02 bu durumu yaşayan bir tek ikimiziz sanırım. Bugün bende akıntı oldu ama beyaza yakın. Cumartesi olmuştum catlatmayi. Şeffaf bir akıntı degilbsu an gelen. Anlmadim gitti valla.
Pnrdrsn K2383 Linasenem kafayı karıştıran hani yumurta catlayinca akıntı olurmuş ya olmayınca acaba mi diyo insan? Olsa bi türlüüü olmasa bi türlüüü 🤣🤣 Allah şu gunleri çarçabuk geçirse stressiz sakın.. di mi ama. Hepimiz için…
Pnrdrsn K2383 aynen cumartesi akşam iğne yaptım dün sabah aşılama oldu. Doktor salmaya başlamış dedi bakınca.
Linasenem Pnrdrsn ayn öyle cnm ben sanıyorum ki illa akıntı olması lazım gebe kalmak için o derece düşünür hale geldim
K2383 Pnrdrsn progestan fitil kullandığım için hiç anlayamadım onun yoğun bir şekilde akması olduğu için akıntı olduysa anlamadım ama yok gibi hiç 1 haftadır
Pnrdrsn K2383 ama postlarda gördüm az önce. Akıntı olmayabiliyor diyenler var. Olmadan gebelik öğrenenler var. Beklemekten başka çare yok bize😃