Merhabalar birşey soracağım 34+4 haftalık hamileyim son bir kaç haftadır idrar yolu enfeksiyonum var doktorum yanma batma şikayetim olmadığı için antibiyotik vermedi bende de aşırı bir rahatsızlık hissi yok ama sürekli akıntım var bir de mantar enfeksiyonundan şüpheleniyorum arada bir kaşıntım oluyor dikkat de ediyorum ama yine de geçmedi bir de bir arkadaşım peynirimsi kıvamda beyaz bi akıntı nın olduğunu söylemişti mantar enfeksiyonunda bende de o şekilde görüyorum tam olarak ama doktora söylemedim dediğim gibi aşırı rahatsızlık hissi vermediği için ama son haftalara girmekle beraber bebeğe enfeksiyon geçer mi ona bi zararı olur mu diye düşünmeye başladım bu konuda bilgisi olan veya olumsuz bi tecrübe yaşayan var mı ?