Bende 8. haftadayım ve hiç bir belirtim olmadı kendimi hamile gibi hissetmiyorum. Doktorum herhangi bir problem olmadığını söyledi. Yine de herkesin midesi bulanır, koku hassasiyeti olur diye düşünüyordum bende şuanlık yok ilerleyen haftalarda ne olur bilemiyorum