Tugce_-2532
Merhaba arkadaşlar 14+3 haftalık hamileyim Allah nasip ederse kızım olacak.En son kontrole gittiğimde doktorum çocuğun eşi yani plasentanın normalden büyük olduğunu söyledi kan tahlili verdi ve renkli USG çektirmesi soyledi.böyle bı durum başına gelen oldu mu bu tahlillerden sonra anlaşılacak birşey olup olmadığı