Esum48 geçenlerde enfeksiyon geçirdim ama sebebi belli değildi göğüslerim çok açıyordu mastit oldum sandım ama değil dedi acildeki doktor. Sezeryane bağlı bı enfeksiyon olabileceğinden suphelendi amelîyat olduğum doktora gitmemi söyledi ve antibiyotik yazdı ama antibiyotik bebeğe rahatsızlık verdi gibi geldiğinden 3 gün kullandım sonra bıraktım. Şimdi kendi doktoruma gitsem mi bilemiyorum. Şuan iyiyim goguslerimde iyi hatta