Ecemom_ Kızlar yavaştan çatlak kremi ya da yağ kullanmaya başlamak istiyorum. Önerisi olan var mı kremler işe yarıyor mu yağ olarak hangisi iyi olur önerileriniz varsa alabilir miyim?
reyhan_t Ecemom_ Roze Natura markasının Belly Balsam diye bir ürünü var onu aldım. İçinde Badem Yağı, Hindistan Cevizi Yağı, Kakao Yağı, Sarı Kantaron Yağı, E vitamini var.
Larraa Ecemom_ Bio-oil ve Lierac kullanıyorum araştırdığım kadarıyla en çok etkili olanları aldım. Henüz 19 haftalığım etkisi var mı daha ileri haftalarda göreceğim. 🌸
Mrvsmt2502 Ecemom_ ilk gebeliğimde hakiki zeytinyağı kullandım şimdi zeytinyağı ile kakao yağını karıştırıp kullanıyorum hiç çatlamadım
Marlaa Araştırdığım ve çevremde duyduğum kadarıyla genetik yatkınlık varsa ne kullanırsak kullamalım maalesef kaçamayacağız tabii azaltmak kremlerle ve bol su içmekle mümkün amaç bölgenin nemli tutulması ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum yalnızca .hiç çatlamadan doğum yapmış birinden aldığım tavsiye üzerine başlamıştım 29. Haftadayım henüz hiç çatlağım olmadı
Ecemom_ Marlaa ben de çok duydum o yağın işe yaradığını alıcam bakalım. Gebelik öncesi zayıflamıştım bel kısmında çatlaklarım oldu acaba bu çatlağa yatkın olduğumun belirtisi mi
fatmaaaas Larraa bende ikisini kullandım çok fazla olmadı ama ilerleyen haftalarda ister istemez oluyo
Ecemom_ Mrvsmt2502 o daha sağlıklı olabilir evet. Ben kremlerden korkuyorum aslında bebeğe zararı olur mu diye. Yağlara daha sıcak bakıyorum
Mrvsmt2502 Ecemom_ bende . Hem çoğu çatlak kremi satış stratejisi ile pazarlanıyor içeriği çoğunun temiz değil