NobleMom adm İlk talebimde konu kapanmadığı için sinirden bu şekilde yazdım çünkü haalaa üstüme gelmeye devam ediyordu bazı arkadaşlar. Sizden de insiyatif değil öyle bir durumda gereğinin yapılmasını beklemiştim. Talebimi yerine getirdiğiniz için teşekkür ederim. Hala burada bile tartışmaya devam etmek isteyen arkadaşlar var. Ben onlarla muhattap olmuyorum ama onlar ısrarla polemiğe devam ediyor sizde görüyorsunuz. Tekrar teşekkür ederim 🙋🏼♀️
NaimeYilmaz Bide keşke kendimizin açtığı konuları silebilme veya yapılan gıcık yorumları silebilme bizim insiyatifimizde olsa 🤗 @adm 🌸
adm NaimeYilmaz o forumun mantığına çok uygun olmaz. Bir yazı yazılıyor altına 50 annemiz bir şey yazmış ondan sonra hoop ben siliyorum, pişşştt yok öyle yağma🙂
Esrahiramirac adm admin nerelerdesin ya geçtin karşıya gülüyon mu acaba millet daldı dümdüz gidiyo bi el at daaaa 🤭🤭🤭
1987gokce adm adm sayın admin güzel bir temizlik yapılmış gerçekten teşekkür ederim. Foruma her girdiğimde abuk subuk konular ve tartışmalar vardı. Elinize sağlık 💙
Downtowngirl Merhaba, lütfen kişi engelleme gelsin. Bazı cahil insanlar var, her yerde görmekten içim şişti. Saçma sapan cahil fikirlerini her yerde görmkten sıkıldım. Uygulamayı açasım gelmiyor.
sedaskan @adm birkac saattir sacma sapan konu basliklari aciliyor. Bir bakipta gereksiz konulari silseniz bazi kavgaci kisileri engelleseniz gruptan keske.
Annesi adm admin yardim bi soru sordum millet bir birine girdi sohbetlerle birlikde soruyu nasi silebilirim acaba yardim lutfen