adm Hamişlerimizden gelen yoğun talebe biz de hak verdik. Foruma yeni bir moderasyon kuralı getirdik. Bundan sonra lütfen açacağınız forum başlıkları içerideki yazı ile alakalı olsun. Bu ne demek; ancak doğuruyorsanız ACİL!!!! diye başlık açabilirsiniz. Bu ne demek; "kızlar bir bakın" diye başlık açamazsınız. Konuyu belirtmeden YARDIMMM!!! diye başlık açamazsınız. Yani başlığı okuyan yazının içeriğiyle ilgili fikir sahibi olabilmeli! Var olan başlıklara müdahale etmeyeceğiz ancak bundan sonraki başlıklar için bu kural geçerli olacak. Mutlu forumlar 🙂
YazCilegi adm Acil yazdıgı için doğurduğunu zannettiğimi söylediğim arkadaş için "doğursa buraya mı yazar" diye bir başkasından yorum gelmişti. Selam olsun eyy yorumcu arkadaş 🤞🏻
deletedmom11 Şu zamane bebesi yeni katıLmış direk whatsap töbe töbee işaretLedim admincim bakacanmııı adm
Zeynepemre Ah ahh. Ekimden beri tam olarak anlatmak istediğimiz buydu. 😌 Neyse geç olsun da güç olmasın demişler.
Esa [bilinmeyen] doğumdan kastedilen nişan su gelmesi sancılar... buraya nişan geldi sancılarım böyle hastaneye gitmeli miyim ya da su aralıklarla sürekli geliyo gibisinden şeyler yazılıyo yoksa tabiki kimse hastaneye giderken ya da doğumhanedeyken yazmaz 😁 kanamada acil bi durum heleki durumu genel olarak riskliyse. Burdan tabiki müdahale yapılamaz kimse doktor değil ama fikir vererek o insanın paniği biraz olsun giderilip yol gösteriliyorsa ne ala. Ağrılar acil durum olamaz çünkü kasık sırt bel karın ağrısı zaten özel bi durum yoksa hamilelikte normal olan şeyler başka bi durum varsada kimsenin yapabileceği bişey yok yapılcak tek sey kontrol zamanı doktora anlatmak
YazCilegi [bilinmeyen] O yüzden başlıga " Ağrı,hastalık,kanama " yazmalı diyoruz. Acill kelimesiyle aynı hassasiyeti tasıyorsa şayet bilgisi olanlar kayıtsız kalmayacaktır
NaimeYilmaz Hamileanne eski yazılarına baktımda tdk lık bi disiplin göremedim şimdi bende tek tek girip bütün yazılara düzeltme ypardmda yemek yapmam lazm herkeZin uğraşı ayrı işte 😂