irem0596 benimkisi çok çok küçük ama 2 sene emzirdim. Enatıyla büyümesiyle hassasiyet olup olmamasıyla hiç alakası yok inanın. Siz mutlu olmadıkça doğumdan sonra dünyayı da yeseniz, 100 beden göğüs de olsa süt olmaz. Odaklanmanız gereken tek şey yeme içme büyük küçük değil kesinlikle kendi mutluluğunuz olsun. 🙃