Kızlar 20 haftalık hamileyim. Bi kaç gün enfeksyım yaşadım. Artı olarak kabızlık yaşadım baya baya zorladım kendimi tuvalete çıkmak için falan. Snra normale döndü. Dünden beri vajinamda bi ağrı var. Başına helen varmı. Acaba enfeksyon grçmedi o yüzdenmi diyorum ama