Ne yazık ki genetik olarak yatkınız.Benim babamda eşiminde annesinde şeker var.Evde takip yaptım birinde 148 gördüm diye doktor yaptır dedi tüpleri aldım yarın sabah 75 ml olandan yapacaklar galiba.29. haftaya giriyorum yarın ve malesef 30 kilo fazlalıkla hamile kaldım başta kilo verdim ama son beş haftada 4 kilo almıştım.Doktor bugün herşeye normal dedi suyu vs sıkıntı yok dedi.Bu saatten sonra doğumu tetiklemez dimi?