Gonul_yazc şişkinlikte biraz etki ediyor , bende 10+5 teyim. 7. Haftadan beri kendi pantolonlarımı giyemiyorum, sanki çaok sıkıyor gibi hissediyorum, dışardan bakınca sanki fark yok, ama pantolon giymeye kalkınca içime daral geliyor, birkaç deneme sonucunda vargeçtim🙈 şimdi tayt giyiyorum ve bide hamile pantalonu aldım çok rahat🤗