Canlar yaşadıklarım yetmezmiş gibi bir de şimdi gebelik zehirlenmesi başladı. (İsyan etmiyorum asla buna şükür diyelimde). 28+3 olduk. Bebeğimde gelişim geriliği başladığı için(bebek şuan 2 hafta geri) 24 saatlik idrarda protein bakıldı ve yüksek çıktı. Tansiyon takibi önerildi bu zamana kadar sürekli ölçerdim aslında ama 2 gündür tansiyon da yavaştan yükselmeye başladı. Aynı şeyi yaşayanlar ne gibi bir süreçten geçtiniz neler yapmam lazım