miamia1 çok doğru söylüyosun kuzum ya neden sezeryana yönlendirmeye çalışıyolar inan bilmiyorum baştan söyleseydi keşke oyalamasaydı beni de başka doktora gitseydim, 29dan beri baş aşağı döndü bebek doğum kanalına da girmiş suyu iyi sadece günü var ama beklemem diyip duruyo psikolojimi bozdu iyice