R_seda1 stres yapmamak en güzeli aslında. Ben bu konuda o kadar çok araştırma yaptım ki anlatamam . Yabancı makaleleri dahi okudum. Gen hastalıklarıyla alakalı birçok makale okudum. Ek anomali olmadığı sürece genelde safra kesesi gözüküyor . Hamilelikte olmasa da doğum sonrası görülebiliyor. Tabi en önemlisi safra yollarının olması, safra kesesi olmasa da yolları olduktan sonra ciddi sorunlar yaşanmıyor. Bebeğin ek anomalisi yoksa çoğunlukla doğum sonrasında da birçok şey yoluna giriyor. İnşallah sağlıkla doğarlar bebeklerimiz 🙏🏻 Siz de stres yapmamaya çalışın , ilerleyen haftalarda yine baktırırsınız ultrasonla .