merva35 böyle olan oldu mu neden idrarda pozitif çıkar başka bi durumdan dolayı çıkar mı acaba mide bulantısı ve bel ağrısı var testin markası da nova gibi bişeydi ama hatırlayamadım erken gebelim testiydi
anneeolmkkk merva35 geçen ay maalesef aynısını yaşadım. 2 farklı testte de pozitif çıktı bir hevesle kan verdim ama sonuç negatif. İnşallah geç döllenmeden senep negatif görmüşsündür
Seyma_58 merva35 benim böyle oluyor her ay testler pozitif kan negatif doktorum idrar yolu enfeksiyonu böyle gösterebilir dedi
merva35 Asyarslan60 testi attım çöpe ama 2 dk içinde ikinci çizgi belirmişti bende ilk defa böyle oldu silik değildi
Sevaf Benimde öyle olmuştu testte de çıktı idrarda da ama kanda çıkmadı git bir hafta sonra yine gel dedi bu defa kanda da çıktı
merva35 Serya3 bu artımed olsaydı düşünürdüm de hevesim de kursağımda kaldı canım hayırlısı ne diyeyim
Sevaf Serya3 ben pozitif olduğunu öğrenene kadar bebeğim iki aylık olmuştu bir türlü net bir sonuç çıkmıyordu
Sevaf Kanda daha yeni değerler yükselmeye başlamıştı ama hamilelik için yeterli değil kesin bişey diyemem dedi ondan bekledi
merva35 Sevaf ya ben bekleyeyim adet gününü o zaman adet olcak gibi kasıklarım da ağrımaya başladı senin de öyle mi oldu
Sevaf merva35 evet hatta ben adet olmayı bekliyordum herkes hamile olabilirsin diyordu bende ya ben adet ağrılarımı biliyorum adet olacam diyordum
merva35 anneeolmkkk hayırlısı hakkımızda canım napalım kısmet bu işler bişi diyemiyorum Allah en doğrusunu bilir