aylaamomm Merhaba anneler 🤗karnınızda gerginlik ve böyle taş gibi hissiyatınız var mı acaba benim karnım öğlenden sonra hep gergin oluyor
Tz19_ aylaamomm 28.haftada basladi 35.haftadayim hala oluyor nst de sanci cikmiyor ama cok fazla sertlesyor kasiliyor hayirlisiyla 37 yi gormek nasip olur insallah😄😄
numix Xxxxci ben de 35 haftalığım fakat öyle olmuyor. 31. haftada olmuştu nstde sancım çıkınca serum tedavisi uygulandı. Eğer çok sık oluyorsa doktora gidin derim