Hanımlar selam 7+5 teyiz yan etkiler artmaya başladı, özellikle mide bulantısı vs. Psikolojim de bi garip hiçbir şey yapmayıp sadece yatmak istiyorum. Ama eşime üzülüyorum sürekli bana hizmet ediyor gibi geliyor bi yandan. Ama benim ona su bile götürcek ruhum yok şuan. Bu durum dengesizleşti ve eşimle frekansımız kayacak diye de korkuyorum. Bunu nasil dengelerim? Hormonlarım çok fena 🤢