Merhaba, 15 gün gecikmem var 5 gün önce kanda bakıldı negatif geldi. Bugün kahverengiye yakın bı renk sümüksü birşey geldi ağrım yok herhangi bi adet yada hamilelik belirtim de yok. Ama bu kahverengi şey adı ne bilmiyorum😂 neden kaynaklı olabilir? Gecikmenin başka biseyle ilgisi mi var acaba?