Nazo_avlu Her bir doktor birşey diyor. Kızımda öyle bir şey yasamadim. Herkese bir kulp takılıyor. Bugün gittim bu kez bebek biraz göbekli, şeker testi yapmadığım için bu kez gel kan ver. Yok bilmem perinatoloji incelesin yok bilmem ne inanın bıktım artık bunların anneye strese koymasindan. Bebek göbeği zayıf olsa zayıf der. Simdide karnı biraz göbekli vs diyor artık gitmekten midem bulandi