menzile bende 35 haftaligim 1 hafta arayla hiç kilo almadi 2200 de kaldı kilosu. Bide göbeği 32 ile uyumlu başı haftasiyla uyumlu çok üzüldüm. Doktor dedi ye biraz kilo alsin bebek. Kaju fıstık hurma muz . Eğer ilerleyen haftalarda da aynı sekilde gerilik olursa alırız dedi bebeği. Bende yiyorum dikkat etmeye çalışıyorum Perşembe yine kontrolum var inşallah kilo.alir ve düzelir 🙏