Merhabalar aranıza yeni katıldım. Bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Bat 24 ekim. 10 ekim yumurtalama günümdü. O günden beri kasık ağrılarım oluyordu. Normal regli ağrısından daha farklı bir ağrıydı. Adetime 4-5 gün kala regl ağrısına benzer bir ağrıya dönüştü. Dünden beri de ciddi göğüs ağrım var. Ancak testlerde negatif çıkıyor. Henüz kan vermedim. Sizce beklemeli miyim adet gecikme mi yoksa reglime iki gün kaldığı için olsa pozitif çıkar mıydı