Nurcin Selinayaz benim kız iriden hallice :D 2160 gram. ama ben de şeker var. dr iri bebk olacak. rejim yap dedi bana :D
Nursen21 Selinayaz Pazartesi gidecem 33+4 ün şimdilik ama kilosunu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Daha Pazartesi öğreneceğiz 🤰🏻
pitircikannesi1 Selinayaz dün 31+1 idik kontrolümüz vardı ikiz gebelik benim biri 1700 gram diğeri 1750 gram cnm. Benimkiler zayıf ama
Ssa 2500 kilo ogluşum doktorum her gittigimde bu çocuk kime cekti annesi boyle diyor cok sukur saglikli ve sekerim yok ama erken dogum olacak gebelik kolestazi nedeniyle