bebegimolacak Bugün aşılama 12.gün olayı bilmeyenler için anlatayım testim çoook silik gözüküyordu dün 2 gün önce beta 2.51’di. Şimdi test yaptım aşağıdaki gibi yarın da kan vericem sanırım yükselişe geçmedi olsaydı testler az da olsa artmaz mıydı :(
Serifeknc bebegimolacak çatlatma iğnesi içinde beta HCG hormonunu olduğundan test 14 güne kadar pozitif verebiliyor ben çok umutlandım bunu bilmedigimden inşallah vardır rabbim selametle nasip etsin size de inşallah en yakın zamanda
tatlibebegim_ bebegimolacak bence var kızz benim 11.gün bundan bi tık koyuydu işte attım ya sanada geçen
imcakir bebegimolacak aşkım bende gördüm ya sanki umutlandırmayayum ama bide senin ağustosta beta vermiştin sanki kaçtı? Daha düşükse yükselir gibi sanki ya vardır inşallah🥹
Momellaa bebegimolacak artmıyor aşkım belli bir seviye aynı gösteriypr benim 7 ve 15 hatta 30 değerimde de koyuluk aynıydı 30 dan sonra kızardı
Baharer321 bebegimolacak allah sana tez zamanda bir evlat nasip etsin canım hamileyim dualarım seninle rabbim her anne olmak isteyen kadına annelik duygusunu tattırsın inşallah kucağın boş kalmasın inşallah AMİNNN💖 hiç üzülme elbet olucak çok genç duruyorsun bende 2 düşük yaptım 7 ay önce arka arkaya bak şuan hamileyim allahıma şükürler olsun seninde olucak☺️
Serifeknc bebegimolacak ben çok umutlandım yanıldım ondan nasıl bir hormonsa atılmıyor vücuttan hemen inşallah sizin ki öyle değildir ama göz önünde bulundurursun
bebegimolacak Baharer321 allah razı olsun nolur çok dua edin🙏🏻 allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin❤️
Baharer321 bebegimolacak hiç stres yapma canım bende sen gibi kesin buda düşer diye mutluluğunu bile hiç yaşayamadım yeni yeni artık mutlu oluyorum stres çok etkiliyor
rozamomy bebegimolacak en son iki gün önce kan vermiştiniz bugün verseniz daha sağlıklı bi değerlendirme olmaz mı artış açısından