Cengizhanmelike 40+4teyim inanılmaz karnım ağrıyor üşütme ağrısı gibi ve ishalim. Sancı bu olabilir mi?
AnayimBenAna_ Cengizhanmelike haftanız gelmiş zaten kötüyseniz acile gidin ya da doktorunuzu bi arayın mesaj atın 🌸
Endoplazmik Cengizhanmelike bir iki güne gelebilir minik. Bol dua sakinlik derin nefes:) ama ağrı o ağrı değil. Doğum sancisinda pek evde duramazsin:) ama geçiyor kollarına alınca miniği:) sağlıkla gelsin canim
Cengizhanmelike Adensu_ Değil tam bir üşütme ağrısı gibi ama belime de vuruyor sanki tam anlayamıyorum 😌
Cengizhanmelike AnayimBenAna_ Evet iki güne kendi sancım gelmezse suni sancı verecekler🫠 Ben de tetikteyim haliyle
Sila_aylin66 Cengizhanmelike Meryem Ana otunu denemenizi tavsiye ederim doğumu kolaylaştırıyor bir araştırıp bakın isterseniz