Ceydanatishka devlette olursan hastanede kalabiliyorsun eve dönmek zorunda değilsin inşallah girmez ama süt vereceğin için hastanede kalmaya izin veriyorlar ve belli saatlerde görüş var görüp kucağına alabiliyorsun ilk hafta vermeyebiliyorlar solunum sorunu olursa kork diye söylemiyorum hani bil diye öyle olunca tedirgin olma diye Allah ayrı düşürmesin kucağında sağ salim eve götürmeyi nasip etsin inşallah