b-bg kızlar 29+4deyiz 2 gindür kasıklarıma ve belime ince ince sancı girip çıkıyor nornal mi bu durumu yaşayan var mı
Esinnur63 b-bg üste kalsın ama sancıdan şüpheleniyorsanız doktorunuza danışın numarası varsa arayıp sorun
Esinnur63 b-bg en iyi cevabı doktorunuz verir her hamilelik bir olmadığı için yanlış bir yönlendirme olmasın erkenden tedbir almak iyidir
Gizemensarbebis b-bg benim ilk gebeligimde 24. Haftadan itibaren sancılarım oluyordu kaç defa ambulans çağırdım hatırlamıyorum 😂 ama normal demişlerdi bana bir sorun yok yalancı sancı denmişti siz yinede bı doktora gözükün
Turunculu b-bg 28 de aynısını yaşadım , acile gittik ama doktor bu haftalardan sonra yalancı sancılar olabileceğini söyledi. Bol bol dinlen dedi. Bide sıcak tut kendini dedi.
b-bg Esinnur63 yok malesef hastanede uzakta eşimde işte sıklaşırsa eşim gelicek ama sancının nasıl bişey olduğubu bilmediğim için anlam veremiyorum
b-bg Gizemensarbebis ay valla birden başıma da sancı girdi kötü oldum birden psikolojik mi bilmiyorum bakalım biraz dinleneyim
b-bg Turunculu umarım benimde böyledir normalde çok iyiydim dün ara ara oluyodu bugün sıklaştı başım falanda ağrıyo birden kötü oldum
Esinnur63 b-bg verir ya devlete mi gidiyosunuz özele gidiyosanız verir isteyin ben 25. Haftada gittiğimde istedim verdi sorunlarım olduğunda hastaneye gitmeden önce doktorumu arıyıp soruyorm
Arife-86 Nst ye gönderdi orda ağrı çıkmadı idrar yollarınız enfeksiyon kapmış olabilir dedi idrar tahlili verdi