Aysmdr 24 haftalık gebeliğimi sonlandirdim . Henüz 2 ay oldu. Beyincik gelişmediği için ve kalbinde çok büyük delik olduğu için. Dogsada ameliyat olması gerek 3 tane ama sizin bebeğiniz kaldırmaz denildi. 3 tane doktor gördü hepsi aynı şeyi söyledi. Bı umut duzelir diye duymak isteniyor ama bazı şeyler mümkün olmuyor . Alel açık ortada herşey çok ilerledi. Bu kararı vermek çok zordu ama doğru olan buydu. Günah kısmı bile isteye kastedilen birşey değil. Sağlıklı bı bebek olsa doğar Yaşar hayatını sürdürür olsa size aldırın diyemeyiz dedi. Açık konusmasini istedim doktorda . Bazı bebeklerin eli kolu olmuyor aileler aldırmak istiyor ama biz izin vermiyoruz dedi. Sizin durumunuz farklı denildi. Bu kararı vemrek durumunda kaldık. İhtimal vermedik asla başımıza böyle birşey gelecegini . Bu bı imtihan , en büyük ve ağır imtihanlardan peygamberler geçmiştir . Sürekli şükür , dua ve en önemlisi inançla insan ayakta kalıyor . Kendinize eziyet etmeyin. Bazı şeylere gücümüz yetmez . Bu karara vardiranda bı sebep vardır ⏳