Sleepy arkası çok uzun sırtı karnı isilik yapıyor ve sızdırıyor
Prima aşırı pahalı bir kere denedim pişik yaptı bıraktım
Can bebe denedim ilkbaşlarda güzeldi sonra oda sızdırdı
Sonra bimin bezini aldım güzeldi sızdırmıyordu ama ucuz olduğu için bebeğimin cildine zarar verirse diye bıraktım
Cansı beyni diye marka vardı onuda bir kere denedim yapısı güzel bezin sızdırmıyodu ama pahalı geldi almadım bidaha
En son molfix aldım mavi paketli olandan hoşuma gitti sızdırmıyodq yapısıdq güzel arka bel kısmıdq uzun değil