bengonca bende bu doktora gidiyordum. Ama bir cümle kurdu çok emin olduğum bir konu hakkında ve bebeğin boyunu yanlış ölçtü. İlk randevu aldığımda da tek uygun doktor olduğu için aldım. Arada kalıyorum sürekli. Bu kadar iyiyse neden randevuları bu kadar boş, siz doğum yaptınız mı memnun musunuz