selencinaar Kızlar kaç olması lazımm? Beni ölçtüler 110 çıktı şaşırdım normalde kan tahlillerimde 70-75 arası çıkardı? Bu kadar fark olabilirmi? Direk şeker ölçüm cihazından ölçtüler
Pinarkorkmazer selencinaar ölçüm cihazında sorun olabilir eğer kendinizden eminseniz yoksa 110 yüksek bir değer
Fulya90- selencinaar aclik 95 in altında olması lazım canım bende gebelik sekeri takibindeyim endokrin bölümüne gidiyorum
selencinaar Pinarkorkmazer o gün hiç tatlı bişey tüketmedim sadece mandalina yemiştim hastanede yatıştayım da sorayım dedim teşekkür ederim yorum için
Pinarkorkmazer selencinaar mandaline yediyseniz aç değil tok sayılırsınız ve mandalinada şeker var 110 olması normal 😊
selencinaar Pinarkorkmazer yok yanlış anladınız mandalinayı gece tüketmiştim☺️ Ondan 7-8 saat rahat geçti fark edermi ki o kadar?