Kızlar bugün yumurtlama üstünden 13 gün geçti. kasığıma sürekli sancı girip duruyor. Test yapayayım dedim bembeyaz negatif 😄 bundan sonra regl olurum artık sanırım. forumdaki bütün postları okudum neredeyse bir umut olur diye ama sanırım bu şekilde kendime zarar veriyorum. şimdiye kadar sorduğum sorular cevap veren herkese çook teşekkür ederim🥰