kader26_ İlk 3 ay fitil kullanma hakkında ne düşünüyorsunuz. Internette pek iç açıcı şeyler okumadım.
obli kader26_ ben 10 gün kadar kullandım progestan. O zaman 6 haftalık hamileydim. Kullanmasam düşük riskim vardı. Bu konuda doktorunuzu dinleyin google ı değil 🌸
ogretmmenanne kader26_ 8+2 bir haftadır progestan fitil kullanıyorum önceki gebeliğimde de kullandım. Doktorum ne derse o
kader26_ obli aslında yazmam gereken şeyi yazmamışım 🤭 enfeksiyon olduğunda fitil kullanmak için yazacaktım
kader26_ Neferut aslında yazmam gereken şeyi yazmamışım 🤭 enfeksiyon olduğunda fitil kullanmak için yazacaktım.
kader26_ Pnr_02 aslında yazmam gereken şeyi yazmamışım 🤭 enfeksiyon olduğunda fitil kullanmak için yazacaktım progeastani düşük tehdidi için ben de kullanmıştım
kader26_ ogretmmenanne progestani ben de kullandım aslında yazmam gereken şeyi yazmamışım 🤭 enfeksiyon olduğunda fitil kullanmak için yazacaktım
obli kader26_ fark etmiyor ki ikisi de aynı şekilde kullanılıyor. Bugün bana da mantar sebebiyle doktorum fitil verdi kullanacağım. 😊
auroraflawless Haftamda kontrole gittiğimde nstde biraz sancı gördüğü için bana fitil vermişti doktorum. 37. Haftadan önceki doğumlar erken doğum sayıldığı için ve erken doğum olmasın diye vermişti. 37. haftama kadar kullanmamı söyledi ve kullandım. Sonra bıraktım zaten, bir sıkıntı yaşamadım. 39+2de de doğum yaptım. 😊