Arkadaşlar 2 ay önce normal doğum yaptım. 15 gündür sol kasığımda ağrı var. Acile gittim tomogrofi temiz kadın doğuma gittim yumurtalık temiz. Acaba aranızda yaşayan oldu mu? Bazen sancı gibi ani ağrı giriyo bazen gazla veya tuvaletimi yaparken artıyo dogumdan beri karin agrilari geçmek bilmiyor. Gaz sancısımi acaba diyorum o da kasikta olur mu ki çozemedjm. Bir de sağlık anksiyetem var dusunmekten kafayi yicem🤲