Gizemgok1234 Sonunda bende doğum yaptım ama bebeğimi kucağıma alamadan küveze girdi tecrübesi olanlar vatdır belki nekadar kalır küvezde
Gizemgok1234 Pembe4242 25. Hftadan beri sancım vardı iğneler ce serumla dayandım artık daha da artınca doktorum alalım dedi hareketleride azalmıştı