Lavin___ cok gecmis olsun.
Lavin___ sizi o kadar iyi anliyorumki ayni aciyi ayni dusunceleri yasadim 1 hafta oldu cok az miktarda kaldi sorun bikac gun daha bekleyip vercem artik ucu baya iyilesti ve yumusadi. Kadin dogum doktoruma sordum lansinoh ve hametan kullan dedi lansinoh daha hafif kaliyor yara basladiysa. hametan kullandim sadece ama surekli surdum. (Sivilce tedavisi gorurken dudaklar da inanilmaz catliyor o zaman da hametan kullanmistim iyi gelcegini biliyodum) baya etkili.. gumus kapagim yoktu kullanmadim gogus pedi koydum surdukten sonra. Emzirmemek de toparliyor galiba biraz, emzircekseniz emzirmeden once cok iyi yikamaniz gerekiyor. Bu arada yaralar yanlis emzirmekten kaynaklaniyomus hemsire bana dogru tutusu gosterdi umarim bir daha yasamam. Siz de emzirme seklinizi bir gozden gecirin isterseniz 🥺