Gzmel 15+3teyim bende benzer seyleri yasadim dayanamadim doktora gorundum bir sorun yoktu rahim buyuyor vucudumuz degisiyor uzaninca gecen agrilar sorun degil diye biliyorum ama icinizin rahat etmesi icin doktora gorunun isterseniz herkesin hamileligi kendine ozel cunku vebal almayalim