44Melek bende çok korkuyorum erken doğum olayından,ikizlerdede bu ihtimal hep oluyor sanırım,ve inan ki hiç birşeyim hazır değil herşey alındı ama ne yıkandı ne odaları hazır nede hastane çantam,telaş oldum en kısa sürede bitirmem gerekli sanırım,maşallah gene kiloları iyi seninkilerin,toparlarlar Allahın izniyle kısa sürede,benim bi bebeğimde de parlaklık var böbreğinde de genişlik var,2 yaşına kadar geçebilir dedi doktorumuz ama doğumdan sonra çocuk doktoruna mutlaka götürün diyede söyledi,bu konuya üzülme genellikle kapanıyor büyüdükten sonra,umarım çok kısa sürede bebişlerin evine yanına gelirler