Havvabektas Kizlar sizde oldu mu benim bı kaç gün oldu sabah biraz hareket ediyor akşam biraz hareket ediyor bu kadar normal mi
Ybvvv Havvabektas merhabalar bende 27.haftaya girdiğim gün 2 gün boyunca azalma yaşadım. Tatlı yedim dürttüm ama nafile😄 Sırt üstü uzanıp bekledim biraz hareketlendi ama önceye göre gün içinde hareketi daha az
Miniklerinannesiyim Havvabektas doktorum bana 29dan sonra fazla oynamaz endişelenme dedi bizimki içimde enerji patlaması yaşıyor canım cok agryo keşke biraz akıllı olsa 31 haftalık olduk🥲
ikibebeliannis Havvabektas bende 27 haftalığın şuan doktorum bunun normal olduğunu söyledi hiç hareket etmezse kork dedi Türk kahvesi iç kımıl kımıl oluyorlar ❤️❤️benim oğlan iki gündür maşaAllah karnımı deliyor bazen de ne oluyorsa sadece bu tekme gün boyu birşey yok sadece gece
Havvabektas Ybvvv benimde öyle bugün 29 haftalık olduk sabah karşı biraz hareket etti sonra uyandığımda biraz hareket etti şimdi bişey yok
Ybvvv Havvabektas günde 10 hareket sayarsak yeterliymiş sanırım. Büyüme aşamasında oldukları için fazla uyuyabiliyorlarmış. Ya da rahat bir yer bulurlarsa🥹
Tuba_sinan Havvabektas bende bugün 29′a girdim. benimki de çok sakin 3 gün önce neredeyse doktora gidecektim korkudan. Sabahları erken kalkıp işe gittiğim için sabah hareketlerini bile hissedemiyorum.
Cm23 Ben de şuan 29 haftalık hamileyim yerleri daraldığı için hareketleri azalabiliyormuş ben de korkmuştum çünkü öncesinde baya hareketliydi
Reyhan_mrc25 Havvabektas nazicane fikrim hastanede yattım yanımdaki hastadada vardı suyu azaldığı için hareketleri azalmış demişti doktor sende bı baktır
Havvabektas Reyhan_mrc25 5 gün önce kontrolüm vardı herşey yolunda normal dedi doktor günde 10 defa hareket ederse sorun yok da bakıyorum çok hareket bebekler var yine tedirgin oluyorum
Reyhan_mrc25 Havvabektas doğru canım ben 37 haftadayim bebeğim bı yarım saat uyuyo gerisi hep hareketli gece bile hissediyorum ama bebekten bebeğe de fark var içini ferah tut ama kendinizde gözlemle tabiki
Havvabektas Reyhan_mrc25 içim rahat olsun diye şimdi hastaneye geldim kontrol etmek için bekliyorum inşallah bı sorun yok
Reyhan_mrc25 Havvabektas masallah olsun en azından için rahat etti sağlıcakla kucaginiza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏼