Kızlar Shettles yöntemini araştırdım. Ovulasyon döneminin ilk günlerinde birliktelik olursa kız en yüksek olduğu yumurtlama günü ve ertesi günü birliktelik olursa erkek bebek olacağını söyleyen bi yöntem. Tabii ki her şey Allahtan ama istemek dilemek de ayıp değil. Hep bi kızımız olsun istedim. Rabbim inşallah nasip eder. Bilgisi olan var mı sormak istedim. En güzelliyle dualarımız kabul olsun, kucaklarımız dolsun inşallah 💖