Selenyildiz Beslenmeme dikkat ettim. Sabahları yumurta, avokada mutlaka yedim. Yanına klasik peynir, zeytin, domates, salatalık ekledim. Avokado rahmi güçlendirdiği için tutunmayı kolaylaştırır diye hep okuyordum bu yüzden transferden önce de her gün tüketiyordum mutlaka tavsiye ediyorum. Öğlen ve akşamları da mümkün olduğunca sağlıklı beslendim. Balık, tavuk,et, sebze, baklagil. Ne denk gelirse onu pişirdim ama çokta kasmadım hatta sonucu beklerken bir gün burger sipariş ettiğim bile oldu.
Hareket konusuna gelecek olursak doktorum normal hayatına devam et dedi. Ben sadece ilk iki gün biraz daha dikkat ettim sonrasında devam ettim. İşe gitmedim sadece işim yorucu diye ama evde çok zorlamadan işlerimi yaptım, yemeğimi yaptım, kısa yürüyüşlere çıktım, markete gittim geldim, araba sürdüm. Her şeyden önemlisi de hep pozitif olmaya çalıştım. Pozitif düşündüm. Olacağına inandım ve çok şükür pozitifi gördüm. Şu an 19+1 kızımı bekliyorum🩷🌸
Darısı başınıza inşallah. Siz de pozitif sonuçlar alırsınız 🙏🏻🩷🌸