ilooo kızlar selam yarın tam 15 haftalık olucak bebeğim ama o 2.trimester da gelen enerji bana gelmedi sürekli bir uyku hali ve yorgunluk mevcut normal mi
Pinarkorkmazer ilooo evet normal yakında gelir 😂 ben de 16+2 günlük hamileyim bir haftadır var enerjim ama yine de çok uyuyorm
Rabiamina ilooo o enerji bana 26 da anca geldi. İnşallah size daha erken gelir. Birkaç sağlık sorunu oluştu o da etkilemiş olabilir korkutmak istemem 😊
Pinarkorkmazer ilooo geliyor ilk üç ay hiç yürüyesim bile gelmiyordu şimdi günde en az 15000 adım atıyorum enerjim çok yerinde 🙂
Pinarkorkmazer ilooo içerisinde 1000 mg folik asit günlük demir ihtiyacını %400 ve C vitaminin yarısını karşılayan bir hap kullanıyorum sadece 🙂