Umranoguzyazar
Canm bende avrupa yakasindaym 14+3 qünluk hamileyim ve bende 2 li testi yaptrmadım sadece ayrintılıyı yaptrcam.
Şimdiden arastrdm ve karşı da zeynep kamil hastanesinde ücretsiz yapıyolarmış aradım sordum sgk varsa ücretsiz dedi.
20.haftaya 2 hafta kala randevu alcam