Umranoguzyazar Selam annişler 17+4 olduk bizde , 20. Haftada detaylı ultrason çektirmem gerekiyor ben ikili testi yaptrmadm bunu yaptrayım istiyorum , ve devlet hastanesinde yaptrmak istiyorm onu az önce kanuni hastnesini haseki hastanesini başakşehir hastanesni aradım ama detaylı ultrasonu çekmediklerini söylediler özeldede çok pahalı bu yüzden özele gitmek istemiyorum devlette yaptran yada uygun biyerde yaptran varsa yazarsanız çok sevinirm , istnbl avrupa yakasındayım
Cansutk Umranoguzyazar canım ben başka şehirdeyim ama devlette yaptırdım hiç detaylı utrasyon gibi degildi yani imkanın varsa git derim
busrasafak Umranoguzyazar cerrahpasada porof. yapıyor canim ben memnun kaldim. Fakat 122 tl odemistim biraz zam gelmis sanirim. Her aksam randevu sistemi aciliyor haftalik olarak. 19. haftanda almaya calisabilirsin
Destina21 Umranoguzyazar devlete üstten bakıyorlar yani ayrıntılı değil bi kerelik ver özel de yaptır..
d190516 Cansutk kaç dakika sürdü acaba. Bende normalde özele gidiyorum iki gün sonra ikili testimi kadın Doğum hastanesinde yaptrırcam ama detaylıyı özelde yaptırayım diyorum
Umranoguzyazar Cansutk Burda daha önce okudum devlette yapan var diye o yüzden merak ettim , detaylıya özelde 500 tl diyolar fazla geldi biraz
Umranoguzyazar d190516 ikili testin pek bi anlamı yok diye duydum yani o çocuk heryürlü başımızın tacı hertürlü kabulümüz yani tedavisi yok bişeyi yok yaptrmak tabiki size kalmış ama ben onu yaprmadm detaylıyı yaprcam işte
Cansutk d190516 10 dakika bişey sürdü yani hiö memnun kalmadım bide kendi baktı hiç ben bişey göremedim
Haticemin Cansutk sizin doktorunuz ilgisizmiş benim ki yarım saatten fazla sürdü ayak parmagına kadar sayfı gösterdi burnunun kemiğine bile baktı
Bebegim19 Merhaba ben cerrahpasada 150 tl ye yaptırdım ama doktordan hic memmun kalmadım sacma sacma şeyler söyledi hatta karnimdan sıvı alinicak dedi sonra özele gittim 400 tl verdim ama değdi herşeyiyle ilgilendi benide tatmin etti cerrahpaşa çok korkutmuştu bacağı kısa kolu kısa diye ama özel gayet sağlıklı dedi rabbim sağlık versin bebeklerimize sağlıkla alalım kucaklarimiza
Umranoguzyazar sabhtan beri bütün devleti aradm ama şimdi özel hastneleri ariyim artık madem detaylı bakmıyorlar Hangisi uygunsa oraya gidicez artk
Gulsumkeremsuat Umranoguzyazar devlet öZelden ziyade bu işi perinatolog yapması lazım radyolog lar anlamıyor özelde olsa devlette perinatolog raporu önemli onlar en ince ayrınrıyı bile görüyorlar
Sitionline Umranoguzyazar canım ikili test haftan geçmiş ama Suan sana 3 lü 4 lü test yaparlar.ikili test 11-14 hafta arası oluyor diye biliyorum
Umranoguzyazar Sitionline ikili değil zaten ben kendim yaptrmadım ikili testi , 20. Haftada detaylı istiyorum dedi doktorum onun için randevu alıcaktm bu arada
Destina21 Umranoguzyazar bu arada detaylıdan daha net sonuç almak için 22 yi veya 23 bekle ben 22+2 de gittim herşeyine baktı sadece kalbini net göremedi iki hafta sonra tekrar kalbine bakıcam dedi ..bebek biraz daha büyüsün daha net herşeyi görülüyormuş..ona gore randevu alırsın
Umranoguzyazar Destina21 bu bilgi iyi oldu 20. Haftaya randevu almyı düşnüyodum 22yi beklersem dha sağlıklı olucak ☺️