esra34_ ben 32. Haftada rapor aldım hastanedn..toplam 16 haftalık bir rapor oluyor.8 hafta doğum öncesi,8 hafta doğum sonrası.ama 32. Haftada bu raporu alman lazım.eğer almıyorsan çalışabilir raporu alman lazım.aldıgın raporu muhasebeciye iletiyorsun bu kadar.doğum yapıyorsun aradan 8 hafta geçiyor.raporun bitiyor.devlet sana parayı atıyor.bana 50 bina yakın yattı