Damla_adl Daha iyi cihazı olan bir yere git baktır gerekirse düşük önleyici verirler, beta düzensiz veya düşmeye başladıysa düşüktür, ama kanama çoksa kese etrafında kesenin yapısı bozuluyor ve düşük başlıyor demek olur, regl gibi başlar ve vücut atar, bir haftada senin yüzünden hiçbirşey olmaz üzülme, sadece sağlıksız bir gebeliktir ve vücut bu gebeliği atmaya çalışıyordur bir nevi engelli olacak bir fetüsü vücut büyütmeyi reddediyor diyebiliriz. Merak etme bende aynısını yaşadım düşük yaptım bir regl sonrası yine hamile kaldım çünkü büyük bir düşük değildi, ama umarım bebeğin sağlıklıdır 🌸🤍