yrncgl
Ayşe Şifa hanım hala o hastahanede mi? Eskiden Özel Çapadaydı ve sürekli gittiğim doktordu kendisi, kist ameliyatımı da yapmıştır.Ben çok memnundum. Bana uzak olduğu için şimdiki hastahane malesef hastahaneye ve doktoru değiştirmek zorunda kaldım. Ama Ayşe Şifa Hanım gerçekten çok ilgili, güleç ve iyi bir doktor.