Ben yaşıyorum ama ağrı gibi değil direkt de uyuşma. Doktorum magnezyum başladı ama tam anlamıyla geçmeyince fizik tedavi doktoruna yönlendirdi. Sinir sıkışması varmış. Gebelikte geldi başıma öncesinde hiç böyle bir şikayetim yoktu.. devam ederse doktorunuzla görüşün genelde magnezyum yeterli oluyormuş çünkü