Kızlar 35+5 dün normal muayene diye gittim çatı kemiğime baskı vardı doktor nst istedi nstde sancım çıktı ama hissetmiyorum serum takıldı tekrar nstye girdim sancım yine vardı alttan muayene yaptı açılma yok doktor yatış verdi bebeğim haftasına göre büyük 37 hafta uyumlu ilk doğumun açılmam zaten zor olabilir ama yatmanı istiyorum dedi ama bütün sorumlulukları üzerime alıp imza atıp çıktım eve geldim geceden beri belimde ve çatı kemiğimde dehşet ağrı var ama sancı gibi değil yürümekte zorlanıyorum gitmeli miyim