A_nuur19 defnevedoruk Bence bekle canım gecikmeni çünkü varsa bile beta az çıkacak yeni olduğu için kafa karışıklığı olacak yine kendin bilirsin ama
busrax_ defnevedoruk Ayy çizgi görünüyor resmen. erken yaptığın için bu kadar silik. hayırlı olsun inşallah. darısı bana
defnevedoruk Innerglow üsttekini dün gece alttakini bu sabah yaptım silikliğin artması bu kadar fark eder mi? 12 saat arayla yaptım hemen hemen
Innerglow defnevedoruk fark eder sabah ilk idrarla daha net çıkar tatlım inş hamileyim haberi verirsin burdan hamile gibi duruyorsun reglin geçikti mi
defnevedoruk A_nuur19 busrax_ ya kızlar eşim bu testi eczaneden almıs markasını da hic duymadım, yalancı pozitif vermez insallah🥲
Aslaninannesi_ Benim 2 3 gün gecikmem vardı onda bile silikti zor gördüm biraz erken vermişsin en azından adetini bekle canım